دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1398 - 13:18
مسجدجامعی در جلسه امروز شورای شهر تهران:

ارائه گزارش‌ها از سوی شورایاران به شورای شهر قطع شده است

عضو شورای شهر تهران با اشاره به قطع گزارش‌دهی توسط شورایاران به شورای شهر دوره پنجم گفت: از این موضوع گله‌مند هستیم که چرا ارائه گزارش‌ها از سوی شورایاران به شورای شهر قطع شده است.
کد خبر : 402867
57621980.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا احمد مسجدجامعی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران به موضوع  قطع گزارش‌دهی توسط شورایاران به شورای شهر دوره پنجم اشاره کرد و گفت: ارائه گزارش شورایاری‌ها تا پیش از این انجام شده است.


عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: از این موضوع گله‌مند هستیم که چرا ارائه گزارش‌ها از سوی شورایاران به شورای شهر قطع شده است.


در ادامه محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به اظهارات مسجدجامعی در خصوص عدم ارائه گزارش شورایاران محلات گفت: شما به‌عنوان رئیس ستاد شورایاری محله تاکنون کسی را معرفی نکرده بودید و این وظیفه شما بود که افرادی را در این خصوص معرفی کنید.


احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن پذیرش این تذکر، به موضوعی مبنی بر ارائه گزارش عدم حجاب به برخی از نهادها اشاره کرد و گفت: ما منکر این موضوع نیستم که مسئله حجاب قانونی است و باید رعایت شود اما رعایت آن نیز شرایط خود را دارد و در حال حاضر شاهد آن هستیم که این موضوع منجر به نوعی پرونده‌گشایی برای افراد شده است.


مسجدجامعی تصریح کرد: من از افراد دخیل در این حوزه می خواهم تا ساز و کاری را برای جلوگیری از سوء استفاده از این موضوع فراهم کنند و با توجه به نوع مسأله احساس می‌شود این موضوع تذکری به نیروی انتظامی ارجاع شود.


انتهای پیام/۴۱۰۵/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته